Daca aveti o problema cu un produs care nu a fost rezolvat de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzari, ati putea fi capabil de a returna produsul la noi.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Produsele lichide nu sunt returnabile.

S.C. Silver Stone Impex S.R.L.. va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 si reinoita prin OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile sa denunte unilateral contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul contractului, conditionat de returnarea bunurilor in ambalajul original si doar daca acestea nu au suferit deteriorari.

S.C. Silver Stone Impex SRL nu va accepta returul de la persoanele care achiziționează produsele noastre în scopul revânzării acestora fara a deținute un contract în acest scop cu S.C. Silver Stone Impex SRL.

Cheltuielile aferente returnarii bunurilor vor fi suportate de catre cumparator.

S.C. Silver Stone Impex S.R.L. are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile cumparatorului au fost facute cu rea intentie sa solicite daune interese catre cumparator, in conditiile legislatiei.

7 Comments to “ Returnari”

  1. Barbuti Veronica says :Răspunde

    Setul cu zirconiu la 72 de lei vreau sa il returnez deoarece am crezut ca este cu pietre.. asa se vedea in poza. Voi cumpara altceva si imi scadeti valoarea din urmatoarea factura. Multumesc

    1. cutatoi daniel says :Răspunde

      Buna ziua
      Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Transportul returului se va platii de dumneavoastra.

  2. ioniceldaiana says :Răspunde

    Buna ziua ,am o problema cu un inel achizitionat de la dumneavoastra, in descriere spuneti ca inelul este din argint la fel si gravura de pe el(925) confirma ca este argint insa acesta inverzeste degetul ,ce pot face in aceasta situatie ? As dori altul care sa fie din argint 100% pt ca nu scrie undeva ca ar fi doar placat cu argint

    1. cutatoi daniel says :Răspunde

      Buna ziua. In perioada 23.12.2017 – 02.01.2018 nu se lucreza. Inelul este din argint integral, nu suflat si este 925 la mie. urmatoarea puritate a argintului este este de 999 la mie dar din acesta puritate nu se fac bijuterii deoarece este destul de moale si se poate deteliora foarte repede. Daca inelul este suflat cu aur atunci se poate sa aveti o reactie adversa deoarece folosim aur de 9k cea ce inseamna ca are o puritate scazuta si contine foarte multe aliaje in compozitie. produsul se poate schimba daca nu este zgariat, deteliorat sau purtat.

  3. Georgeta says :Răspunde

    Buna seara,

    Produsele se expediaza cu certificat de garantie? Exista multe falsuri pe piata, metal comun vandut ca fiind argint (marcajul nu ofera neaparat garantie).

    Multumesc

    1. cutatoi daniel says :Răspunde

      Buna ziua. Produsele noastre vin insotite de factura, garantie si certificat de conformitate.

  4. Georgeta says :Răspunde

    Multumesc pentru raspuns.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *